اهدای ۶ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوه شمالی
کد خبر: 4175732
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

اهدای ۶ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوه شمالی

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شش سری جهیزیه  و دو سری کمک هزینه ازدواج به ارزش تقریبی  ۲۶۰ میلیون تومان به نوعروسان و تازه دامادهای سوادکوه شمالی اهدا شد.

محمد حسن مرادی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان سوادکوه‌شمالیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام (ره) مازندران، محمد حسن مرادی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان سوادکوه‌ شمالی، با اشاره به اینکه در سوادکوه شمالی دو هزار و ۱۹۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شش سری جهیزیه و دو سری کمک هزینه ازدواج به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیون تومان به نوعروسان و تازه دامادهای سوادکوه شمالی اهدا شد.

وی افزود: با توجه نیازمندی نوعروسان ۵ قلم کالای اصلی جهیزیه شامل یخچال، اجاق‌گاز، جاروبرقی، تلویزیون و ماشین لباسشویی اعطایی به نوعروسان از محل مساعدت‌های نوع‌‌دوستانه کمیته امداد و خیران تأمین‌ شده است.

مرادی تصریح کرد: اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌ها یک حرکت فرهنگی مؤثر در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در جامعه است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان سوادکوه‌ شمالی با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک هزینه جهيزيه و ازدواج، برای زوج‌های جوان کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای قبل از ازدواج نيز برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: اين نهاد با اهدای جهیزیه به نوعروسان و تازه دامادهای تحت حمایتی که زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند، سعی دارد بخشی از مشکلات آن‌ها را در این زمینه برطرف کند.

انتهای پیام
captcha